باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي .

باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي

باغ ارزان براي عروسي

http://www.luxlashkari.com

اينروزها زمانيكه با زوج هاي جوان در رابطه با ازدواج صحبت مي كنيم تقريبا همگي آنها از هزينه هاي سرسام آور چشن عروسي گلايه ميكنند.
 امروزه جشن هاي ساده عروسي جاي خود را به جشن هاي عروسي لوكس و مجلل داده و همين اتفاق باعث شده تا عروس و دامادها در ابتدا زندگي مشتركشان به مشكلات بزرگي برخورد كننند.
 برخي اوقات مشاهده مي شود كه زوج هايي كه اوضاع مالي متوسطي دارند هم با گرفتن وام هاي كلان اقدام به برگزاري چنين مجالس لوكسي مي كنند و تا ساليان سال خود را مجبور به پرداخت قسط هاي بسيار سنگين مي كنند.
اما از سال 911 بود كه براي ترويج ازدواج آسان تالارهاي عروسي با هزينه هاي مناسب احداث شد.اين موسسات كليه خدمات عروسي را با حداقل قيمت ارائه مي دهند.از پذيرايي مهمانان گرفته تا عكاسي و فيلم برداري.
 اين طرح از سمت زوج هاي جوان بسيار مورد استقبال گرفت و اكثر عروس و دامادها براي برگزاري مراسم خود به اين موسسات مراجعه كرده و جشن عروسي خود را با هزينه هايي مناسب برگزار كردند.


برچسب: باغ تالار، تشريفات مجالس، خدمات مجالس، تشريفات عروسي، باغ تالار عروسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۳:۱۱ توسط:پيام لشكري موضوع:

گالري 4 تشريفات مجالس

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۳۵:۲۲ توسط:پيام لشكري موضوع:

گالري 3 تشريفات مجالس

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۳۱:۰۲ توسط:پيام لشكري موضوع:

گالري 2 تشريفات مجالس

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۸:۱۶ توسط:پيام لشكري موضوع:

گالري 1 تشريفات مجالس

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۱۴:۱۳ توسط:پيام لشكري موضوع:

گالري 3 باغ تالار

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۱:۱۳ توسط:پيام لشكري موضوع:

گالري 2 باغ تالار

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۴:۱۴ توسط:پيام لشكري موضوع:

گالري 1 باغ تالار

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۲:۱۶ توسط:پيام لشكري موضوع:

راهنماي انتخاب آتليه عروس

http://www.luxlashkari.com

اولين قدم در در پيدا كردن يك آتليه و عكاس خوب پرس و جو كردن از دوستان و آشناياني است كه به تازگي ازدواج كرده اند.

يكي ديگر از راه هاي يافتن آتليه مورد نظرتان مشاهده فيلم هاي كوتاهي است كه در جشن عروسي بستگان يا آشنايانتان پخش مي شود.در صورتيكه كار آن گروه عكس برداري و تصوير برداري مورد پسندتان قرار گرفت مي توانيد اطلاعات تماسي كه در آخر فيلم نمايش داده مي شود را برداشته و به آتليه شان مراجعه كنيد.

به آرايشگاه هاي مختلف مراجعه كنيد و از آنها پرس و جو كنيد.زيرا بسياري از آرايشگاه ها و عكاسان براي تبليغ كارهايشان با يكديگر همكاري مي كنند.
هم چنين مي توانيد به عكس هاي زده شده روي ديوار آرايشگاه ها و يا مشاهده آلبوم عروس و نمونه كارهايشان عكاس مورد نظرتان را پيدا كنيد.

هنگام مراجعه به آتليه عكاسي بعد از پسند عكس هايشان حتما تقاضا كنيد تا چند نمونه از كليپ هاي عروسيشان را نشانتان دهند تا در انتخاب تصويربردار بهتر تصميم بگيريد.

تقريبا سه ماه قبل از عروسي براي رزرو آتليه عروسيتان اقدام كنيد بخصوص اگر قرار است مراسم عروسيتان در تعطيلات آخر هفته يا اعياد برگزار شود.

فراموش نكنيد كه فايل عكس هايتان را حتما بعد از مراسمتان دريافت كنيد.

در صورتيكه به مرحله عقد قرارداد با آتليه موردنظرتان رسيديد تمامي جزئيات را براي مديريت ذكر كنيد و ليستي از خواسته هايتان را تهيه كرده و به گروه عكاسي و تصوير برداري بدهيد تا موردي را فراموش نكنند.


برچسب: باغ تالار، باغ و تالار عروسي، خدمات مجالس عروسي، تشريفات مجالس عروسي، برگزاري مجالس عروسي، خدمات عروسي، برگزاري مجالس نامزدي، دسته گل عروس، خدمات مجالس، تشريفات مجالس، برگزاري مراسم عروسي، تشريفات عروسي، باغ عروسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۹:۰۵ توسط:پيام لشكري موضوع:

باغ تالار عروسي

http://www.luxlashkari.com

مسلما شما به عنوان عروس يا داماد مدت ها استرس و دغدغه اين شب فراموش نشدني را داشته ايد و از جمله مواردي كه در جشن عروسيتان برايتان بسيار مهم است كيفيت غذاي عروسي,گروه موسيقي,تصويربرداري و نحوه ي پذيرايي از مهمانان شماست.
اما يكي از مهم ترين و اصلي ترين بخش هاي عروسي شما انتخاب باغ تالار مناسب است كه در انتخاب آن بايد بسياري از نكات ريز و درشت را كه در اين قسمت برايتان آورده ايم را در نظر بگيريد:

از سابقه ي آن باغ تالار يا سالن پذيرايي در اجراي مراسم هاي قبلي مطلع شويد.هم چنين در هنگام انتخاب مكان عروسيتان مواردي همچون دسترسي شهري,ظرفيت باغ تالار,كيفيت غذا و ديگر موارد را در نظر بگيريد.

ديگر نكاتي كه هنگام رزرو باغ تالار بايد در نظر داشته باشيد:
نورپردازي تالار,فضاي سبز,دكوراسيون و تزئينات داخلي,سرويس هاي بهداشتي و …
نزديكي باغ تالار به آرايشگاه , آتليه عروس و باغ عروس
حتما قبل از رزرو باغ تالار از مديريت تقاضاي تست غذا را بكنيد.
حتما سوال كنيد كه در صورت كنسلي مراسم يا جابجايي تاريخ مراسم مبلغ پرداختي شما به عنوان جريمه چقدر خواهد بود.
به سقف سالن و تالار پذيرايي دقت كنيد.بهتر است كه سالن پذيرايي داراي سقفي بلند باشد زيرا در اين صورت فضاي سالن روشن تر و هم چنين بزرگ تر بنظر مي رسد.


برچسب: باغ تالار، باغ و تالار عروسي، خدمات مجالس عروسي، تشريفات مجالس عروسي، برگزاري مجالس عروسي، خدمات عروسي، برگزاري مجالس نامزدي، دسته گل عروس، خدمات مجالس، تشريفات مجالس، برگزاري مراسم عروسي، تشريفات عروسي، باغ عروسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۶:۴۶ توسط:پيام لشكري موضوع: