باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي .

باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي

راهنماي انتخاب آتليه عروس

http://www.luxlashkari.com

اولين قدم در در پيدا كردن يك آتليه و عكاس خوب پرس و جو كردن از دوستان و آشناياني است كه به تازگي ازدواج كرده اند.

يكي ديگر از راه هاي يافتن آتليه مورد نظرتان مشاهده فيلم هاي كوتاهي است كه در جشن عروسي بستگان يا آشنايانتان پخش مي شود.در صورتيكه كار آن گروه عكس برداري و تصوير برداري مورد پسندتان قرار گرفت مي توانيد اطلاعات تماسي كه در آخر فيلم نمايش داده مي شود را برداشته و به آتليه شان مراجعه كنيد.

به آرايشگاه هاي مختلف مراجعه كنيد و از آنها پرس و جو كنيد.زيرا بسياري از آرايشگاه ها و عكاسان براي تبليغ كارهايشان با يكديگر همكاري مي كنند.
هم چنين مي توانيد به عكس هاي زده شده روي ديوار آرايشگاه ها و يا مشاهده آلبوم عروس و نمونه كارهايشان عكاس مورد نظرتان را پيدا كنيد.

هنگام مراجعه به آتليه عكاسي بعد از پسند عكس هايشان حتما تقاضا كنيد تا چند نمونه از كليپ هاي عروسيشان را نشانتان دهند تا در انتخاب تصويربردار بهتر تصميم بگيريد.

تقريبا سه ماه قبل از عروسي براي رزرو آتليه عروسيتان اقدام كنيد بخصوص اگر قرار است مراسم عروسيتان در تعطيلات آخر هفته يا اعياد برگزار شود.

فراموش نكنيد كه فايل عكس هايتان را حتما بعد از مراسمتان دريافت كنيد.

در صورتيكه به مرحله عقد قرارداد با آتليه موردنظرتان رسيديد تمامي جزئيات را براي مديريت ذكر كنيد و ليستي از خواسته هايتان را تهيه كرده و به گروه عكاسي و تصوير برداري بدهيد تا موردي را فراموش نكنند.


برچسب: باغ تالار، باغ و تالار عروسي، خدمات مجالس عروسي، تشريفات مجالس عروسي، برگزاري مجالس عروسي، خدمات عروسي، برگزاري مجالس نامزدي، دسته گل عروس، خدمات مجالس، تشريفات مجالس، برگزاري مراسم عروسي، تشريفات عروسي، باغ عروسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۹:۰۵ توسط:پيام لشكري موضوع: