باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي .

باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي

ورود عروس و داماد به باغ تالار

http://www.luxlashkari.com

در همه ي مراسم هاي عروسي به اين صورت است كه عروس و داماد وارد مي شوند و از كنار مهمانان عبور كرده و به آنها خوش آمد مي گويند.
اما در كنار اين مسئله اگر برخي ديگر از موارد را رعايت كنيد باعث مي شود ورود شما زيباتر بنظر برسد.

هنگام انتخاب تالار يا باغ عروسي به مكاني كه قرار است عروس و داماد وارد مجلس شوند دقت كنيد.
بهتر است كه مسير جداگانه اي براي ورود عروس و داماد وجود داشته باشد زيرا در اينصورت مي توانيد مسير ورودي را با گلبرگهايي مناسب با تم و رنگ عروسيتان تزئين كنيد.

از ديگر تزئيناتي كه مي توانيد در اين قسمت استفاده كنيد مي توان مرواريد,شمع و بادكنك را نام برد.

در طراحي اين قسمت بهتر است از افرادي كه در اين زمينه تجربه دارند مشورت بگيريد.ايده و نظرات خود را براي آنها گفته و سپس تمام تزئينات آن بخش را به آنها واگذار كنيد.مطمئن باشيد كه آنها طراحي منحصربفرد و مناسب با سليقه شما را انجام خواهند داد.

هم چنين مي توانيد از مديريت باغ تالار بخواهيد كه مسئوليت اين بخش را قبول كرده و هنگام ورود عروس و داماد با نورپردازي و آتش بازي ويژه ,لحظه ي ورودتان را بسيار جذاب و هيجان انگيز كنند.

از ديگر تزئينات ورودي عروس و داماد مي تواند قرار دادن توري بزرگ با تزئينات مرواريد روي آن در مسير عروس و داماد باشد.

ساقدوش ها ! امروزه اكثر عروس خانم ها به همراه خود چندين ساقدوش دارند كه مي توانند هنگام ورود عروس و داماد مسير ورودي شما را گلريزان كنند و يا با شمع هاي روشن در دست در طول مسير شما مهمانان را به جاي خودشان هدايت كنند.

هنگام ورود به جشن عروسيتان در صورتيكه دسته گلتان مدل آبشاري دارد يك دستتان را دور دست همسرتان حلقه كرده و دسته گلتان را با دو دست در مركز نگه داريد.

اما در صورتيكه دسته گل عروس كوچك بوده يك دست خود را به دست داماد داده و دست ديگرش را كه دسته گل در آن قرار دارد را تا كنار كمر خم كند و با آرامش قدم به قدم با همسرش مسير را طي كند.

ضمنا بهتر است عروس و داماد اين مسير را آرام و در كنار يكديگر طي كنند و در حالتي كه لبخند بر لبانشان دارند به مهمانانشان خوش آمد بگويند.


برچسب: باغ تالار، باغ و تالار عروسي، خدمات مجالس عروسي، تشريفات مجالس عروسي، برگزاري مجالس عروسي، خدمات عروسي، برگزاري مجالس نامزدي، دسته گل عروس، خدمات مجالس، تشريفات مجالس، برگزاري مراسم عروسي، تشريفات عروسي، باغ عروسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۰:۴۱ توسط:پيام لشكري موضوع: