باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي .

باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي

رازهاي خريد لباس عروس براي تشريفات عروسي

http://www.luxlashkari.com

چقدر قرار است هزينه كنيد؟!
قبل از هر خريدي هميشه ميزان بودجه تان را مشخص كنيد.بطور معمول 10٪ از كل هزينه هاي عروسي را به لباس عروس اختصاص مي دهند.اما اگر لباس عروس برايتان از ديگر بخش هاي عروسيتان مهم تر است مي توانيد درصد بيشتري را به اين قسمت اختصاص دهيد.

هر چه زود تر اقدام كنيد
شما زماني كه حلقه ازدواج را بر دستتان مي كنيد بايد به فكر لباس عروس خود باشيد زيرا معمولا مرحله انتخاب تا سفارش لباس عروستان حدودا بين 6 ماه تا يكسال زمان مي برد.
اگر قرار است لباس عروسي شما به دست يك طراح و خياط ماهر دوخته شود حتما بايد حداقل 6 ماه قبل اقدام به سفارش كنيد.

تحقيق و پرس و جو كنيد
قبل از اينكه سفارش دوخت خود را به يك مزون بدهيد حتما قبل از وارد شدن به آن مزون درباره ي سبك دوخت و كار آنجا تحقيق كنيد و پس از وارد شدن به مزون حتما درخواست كنيد تا نمونه كارهاي خود را نشانتان دهد.

همراهان خود را به يك يا دو نفر محدود كنيد
معمولا عروس خانم ها براي انتخاب لباس عروس خود با تعداد زيادي از دوستان و خانواده خود به مزون مي روند و ممكن است با مشكلات مختلفي روبرو شوند.
در اين صورت بايد به سليقه ي هركدام از همراهانتان يك لباس را پرو كرده و در نهايت وقت بسياري را صرف پرو لباس كنيد.
اگر دوست دارين كه دوستان و اطرافيانتان لباس شما را قبل از روز عروسيتان ببينند مي تواند به جاي شركت دادن آنها در هر جلسه از پرو لباستان , آنها را به آخرين پرو دعوت كنيد.

سايزبندي لباس
فراموش نكنيد كه سايزبندي دو خياط و طراح يكي نمي شود.
ممكن است سايزي كه يك طراح شما از اندامتان به شما مي دهد 6 باشد ولي در مزوني ديگر و در لباسي با مدلي متفاوت اين سايز تغيير كند.

لباس را در تنتان ببينيد
ممكن است طراح لباستان با توجه به اندام شما مدل هاي متفاوتي را به شما پيشنهاد دهد و شما در همان نگاه اول آن را نپسنديد و دست رد به آن بزنيد اما ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه حتما آن را پرو كرده وب عد تصميم بگيريد.
زيرا خيلي از لباس ها هستند كه روي اندام بسيار متفاوت تر از آنچه هستند خود را نشان مي دهند.بنابراين بدون پرو كردن لباس عروس, آن را رد نكنيد.


برچسب: باغ تالار، باغ و تالار عروسي، خدمات مجالس عروسي، تشريفات مجالس عروسي، برگزاري مجالس عروسي، خدمات عروسي، برگزاري مجالس نامزدي، دسته گل عروس، خدمات مجالس، تشريفات مجالس، برگزاري مراسم عروسي، تشريفات عروسي، باغ عروسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۱۹:۳۶ توسط:پيام لشكري موضوع: