باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي .

باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي

برگزاري مراسم نامزدي

http://www.luxlashkari.com

معمولا اكثر مردم تمايل دارند كه جشن نامزدي را در منزل برگزار كنند و به سمت رزرو باغ تالار يا سالن نمي روند. اگر قرار است شما هم مراسم خود را در منزل برگزار كنيد بهتر است موارد زير را رعايت كنيد.

تعداد مهمانانتان را مشخص كنيد
زمانيكه تمامي قرارهاي خود را با طرف مقابلتان گذاشته و به اين پيوند رسميت داديد زمان آن رسيده كه تعداد ميهمانان براي مراسم بله برون و يا نامزدي را مشخص كنيد.

نيازي به باغ و حياط نيست
معمولا در مراسم نامزدي به دليل اينكه فقط بستگان درجه يك دعوت مي شوند و تعداد مهمانانتان خيلي زياد نيست نيازي به باغ و فضاي باز نيست. احتياج به سالني داريد كه توانيد آن را به دو قسمت تقسيم كنيد, زنانه و مردانه.
چيدن ميز و صندلي
زمانيكه كه قرار است جشني را در منزل برگزار كنيد حتما از صندلي هاي تاشو و ميزهاي كوچك گرد استفاده كنيد. زيرا بايد به فكر فضاي كافي براي مهمانان نيز باشيد.

انتخاب غذا
معمولا مراسم نامزدي در عصر يا بعد از ظهر برگزار مي شود ولي اگر شما قصد داريد كه كه از مهمانان خود به صرف شام پذيرايي كنيد مي توانيد غذا را از بيرون سفارش داده و يا اينكه از كسي كه در اين كار تبحر دارد تقاضا كنيد كه در منزل اينكار را انجام دهد. البته اينروزا فينگر فودها نيز طرفداران زيادي پيدا كرده و در مراسم هايشان بكار مي برند. فينگرفودها علاوه بر خوش طعم بودن در زيبايي ميزهاي شام بسيار موثرند.

كفش هاي مهمانان
اين گزينه ممكن است خيلي به آن دقت نشود ولي در اصل بسيار مهم بوده و در ظاهر جشن شما بسيار تاثير گذار است. بنابراين به شما پيشنهاد مي كنيم هنگام كرايه ميز و صندلي به فكر كرايه يا خريد يك جاكفشي مناسب به تعداد مهمان ها باشيد.

ظروف كرايه اي يا خير؟
برخي افراد تمامي ظروف لازم را براي برگزاري مراسم و پذيرايي را داشته و از آنها استفاده مي كنند. اما ما پيشنهاد مي كنيم كه ظروف مراسمتان را كرايه كنيد زيرا در غير اين صورت ممكن است تعدادي از ظرف ها شكسته و ظروفتان ناقص شوند.


برچسب: باغ و تالار عروسي، خدمات مجالس عروسي، تشريفات مجالس عروسي، برگزاري مجالس عروسي، خدمات عروسي، برگزاري مجالس نامزدي، دسته گل عروس، خدمات مجالس، تشريفات مجالس، برگزاري مراسم عروسي، تشريفات عروسي، باغ عروسي، باغ تالار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۱۸:۳۵ توسط:پيام لشكري موضوع: